Alla inlägg under juni 2012

Av Patricia widerström - 4 juni 2012 13:17

  En dag närmare flytt!! jippi!!! bort från gotlandshem och bli vuxen än en gång på riktigt!! (ja, vi har ju ägt en lägenhet förut) Packa städa och fixa tar det aldrig slut!!


Än så länge har jag inte fått något påhopp från gårdagens blogginlägg förvånansvärt få som vågar tycka till! Rädda??


Jag är helt clean så jag har inget att dölja, är all up för en konfrontion!!!

Av Patricia widerström - 3 juni 2012 16:00

Måste nog säga att jag är lite förvirrad över hur människor hanterar personer med avvikande betenden.

Situationen gäller en person som det har skrivits om i tidningarn som setts utanför dagis och skolor här i visby. jag kan helt och hållet förstå föräldrars oro! jag tycker att det är toppenbra att man startar olika sidor på face som ska hjälpa varandra att vara vaksamma på människor som rör sig i områden kring våra barn. Men att starta häxjakter hota och förfölja en person som inte är dömd!! som enligt lagen inte gjort något fel är ju helt vansinne!! Jag tycker också att det är jävligt surt att man måste gå och vänta på att han ska göra något innan han kan bli dömd!! självklart!! men vi VUXNA måste föregå med gått exempel vilken nytta gör vi för våra barn om vi hamnar i fängelset över något vi har gjort?  Kasta stenar genom hans fönster är hittils mer olagligt än något han har gjort!



Folk är så aggresiva och hetska kring allt det här så iblant undrar jag om dom inte är farligare än vad han är!?


Nu kommer jag antagligen bli anklagad som förut att jag verkar ju gilla när han står och ser på mitt barn på dagis och klär av sig naken framför honom för det är på den nivån det ligger på på dessa face grupper!!! absurda trånga idioter!!

Presentation


Lever tillsammans med min ungdomskärlek och våra gemensamma barn, en son på 7 år och en dotter på 1,5

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards