Direktlänk till inlägg 14 november 2012

nytapetserat!!

Av Patricia widerström - 14 november 2012 19:02

Dagen började med att min son väckte mig kl 8 och sa - här ska vi inte sussa bara prutta och så drog han av ett par skott!! jaha antar att det var väckarklockan!!!



upp och börjad slipa det som jag spacklat i går, måla taket och lite på väggen sedan har jag tapetserat en snygg fondvägg. Gubben blev snopen när han kom hem. Sen bar det av till rusta för att köpa mer färg!!


I kväll blir det Twillight med tjejerna, ska bli såååå kul!! fast jag är så trött nu så ögonen går i kors.. snark!!



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia widerström - 19 januari 2016 09:44


   I dag skulle du ha fyllt 64 år, ingen ålder för en kvinna! Vi skulle ha gått hem till dig i dag jag mina syskon och barnen ätit tårta och druckit pulverkaffe. Selma skulle ha plockat ner alla kylskåpsmagneter från kylskåpet precis som lucas gjor...

Av Patricia widerström - 26 december 2013 12:50


  jag har alltid sagt att jag inte skulle ha fler barn, men efter att mamma lämnat oss insåg jag hur viktigt det var med syskon. När den dagen kommer för mig och min man så vill jag att vår son inte ska vara ensam.  i morgon blir de ul på mödrav...

Av Patricia widerström - 31 augusti 2013 20:57


  Nu har det gått snart ett år sen mamma lämnade oss. Saknaden blir med tiden lättare men kvällarna är fortfarande svåra.  Skulle se på bröllopsbilder den dagen som man skulle minnas med glädje fylls till stor del med sorg. Nästan precis ett år se...

Av Patricia widerström - 22 december 2012 21:28


Min vän frågade mig om mitt råd.. vad skulle jag göra om jag var i henns situation? Så här löd samtalet:   -Den jäveln satt i soffan och runkade när jag kom hem!! Nu jävlar åker han ut!! Så jag berättade helt enkelt för henne vad jag gjorde med...

Av Patricia widerström - 21 december 2012 21:20

Tog mig igenom födelsedagen tyvärr njöt jag inte ett dugg av den! Men jag fina presenter av alla som kom. I dag har jag och min fina man varit på stan och inhandlat diverse onyttiga ting. En del julklappar så nu är allt de fixat. I morgon blir det...

Presentation


Lever tillsammans med min ungdomskärlek och våra gemensamma barn, en son på 7 år och en dotter på 1,5

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards