Alla inlägg under november 2012

Av Patricia widerström - 14 november 2012 19:02

Dagen började med att min son väckte mig kl 8 och sa - här ska vi inte sussa bara prutta och så drog han av ett par skott!! jaha antar att det var väckarklockan!!!



upp och börjad slipa det som jag spacklat i går, måla taket och lite på väggen sedan har jag tapetserat en snygg fondvägg. Gubben blev snopen när han kom hem. Sen bar det av till rusta för att köpa mer färg!!


I kväll blir det Twillight med tjejerna, ska bli såååå kul!! fast jag är så trött nu så ögonen går i kors.. snark!!



 

Av Patricia widerström - 5 november 2012 19:53

På gatorna som jag gick på i kväll tänkte jag inte alls på det jag brukar tänka på. Gubbar i buskarna eller vem som gick bakom. Jag var inte rädd, inte för nåt!


I husen lös de, människor satt och åt middag med sina familjer, det såg så lungt ut. Jag gick förbi en lägenhet  på terranova hon som bodde där med sina barn nyinflyttad från fastlandet finns inte längre iblant oss. Gick vidare bort mot nuvarande sängjätten, flickorna som satt på muren utanför och åt en japp är stora nu och träffas allt mer sällan. I en lägenhet på lien bodde en man och en kvinna som älskade sina hundar och barnbarn hon finns inte längre.


PÅ dansbanan möttes vi alla en gång vi dansade och hade roligt flickorna på bänken kvinnorna på terranova och i lien möttes vi var alla glada anade inget om vad som komma skulle. Då gick livet vidare men nu känns det som allt står stilla.


Jag ser dig framför mig när jag blundar!! Älskar dig mamma!!  

Presentation


Lever tillsammans med min ungdomskärlek och våra gemensamma barn, en son på 7 år och en dotter på 1,5

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards