Alla inlägg under december 2012

Av Patricia widerström - 22 december 2012 21:28

Min vän frågade mig om mitt råd.. vad skulle jag göra om jag var i henns situation? Så här löd samtalet:


-Den jäveln satt i soffan och runkade när jag kom hem!! Nu jävlar åker han ut!!


Så jag berättade helt enkelt för henne vad jag gjorde med Tim när han bettede sig som ett svin.


-En dag satt min man och bajsade när jag kom hem!!!! snacka om att han fick stryk sen!!  

Av Patricia widerström - 21 december 2012 21:20

Tog mig igenom födelsedagen tyvärr njöt jag inte ett dugg av den! Men jag fina presenter av alla som kom. I dag har jag och min fina man varit på stan och inhandlat diverse onyttiga ting. En del julklappar så nu är allt de fixat.I morgon blir det jag och resten av Gotland som drar till Ica maxi och inhandlar resten av maten till julbordet! Hoppas att min lilla Lucas blir bättre i sin mage snart då han har haft diarré i ca fyra dagar nu! Vi andra är smått förkylda och det hoppas jag också att det har blåst bort till dess! En whisky och på huvet i säng sen men nu vill lillen ha potatisbullar så jag får gå och fixa de! so long så länge!

Av Patricia widerström - 18 december 2012 22:10

I morgon är det min födelsedag!! Du kommer inte ringa mig i morgon, jag kommer vänta men det kommer inte hända... jag vill inte gå och lägga mig vill inte fylla år... mamma... varför hände det här.


Lika många tårar som snöflingor.

Av Patricia widerström - 16 december 2012 18:50

Det var med blandade känslor jag klädde julgranen i dag. mamma älskade julen och allt pynt! Hon hade pynt från golv till tak såg ut som att komma in på La Vie. Jag saknar dig så himla mycket mamma!!! :,o(


Min födelsedag närmar sig och du kommer inte att ringa och sjunga som du alltid gjort!!! Fy fan för alltihop!!!


Kämpar för att min son ska få en fin jul men egentligen skulle jag vilja strunta i alltihop... känner mig bitter!!  

Presentation


Lever tillsammans med min ungdomskärlek och våra gemensamma barn, en son på 7 år och en dotter på 1,5

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards