Alla inlägg den 24 december 2011

Av Patricia widerström - 24 december 2011 18:24

god jul



det blev en annorlunda jul i år... Upp i tid fixa i ordning sig sen i väg!! Men inte på jullunch som dom flesta andra utan ner på Onkologen!!! Mamma fick sin tvätt som jag tog med mig hem i går kväll... ja just de nej hon fick inte komma hem i går!!! Men jag satt där i gårkväll hos henne ett par timmar iaf. Något positivt med det hela att det jobbar e n riktigt snygg doktor på kirurgen!!! Och jag vet att jag är gift och allt men titta lite diskret kan man ju alltid göra!!!


Som sagt i dag efter mycket om och men fick jag ut mamma från det där stället,, jag kan minsann ta hand om henne. Jag går till henne varje dag och ser till henne!!! Handlar städar och fixar som jag alltid har gjort....



Sen var det att åka i väg till svärfar där vi ännu sitter. Paketen är öppnade och middagen är på gång, mamma är hemma på permis och jag känner att jag kan slappna av litegrann. I morgon blir det att vara hos mamma mera mat och mera klappar..


Superglad öve min första kommentar, det är ju så mycket lättare att skriva än att prata!!! Tack mina fina vänner allesammans!!! och ja just de God Jul!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lever tillsammans med min ungdomskärlek och våra gemensamma barn, en son på 7 år och en dotter på 1,5

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards