Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Patricia widerström - 24 januari 2012 21:47

efter ett vilt arbetspass känner jag mig trött i knoppen.... JAja massa onödiga energier. Nu släpper vi de och går vidare. Jag har ju lite viktigare saker att tänka på trots allt. Men en sak har jag allt lärt mig och det är att hur man än vänder och vrider på sig så har man rumpan bak!!! Man kan inte vara alla till lags eller tycka samma saker, men man kan vara vänner iaf!! Man har antingen arbetskostymen på eller så är man civilklädd och hur jag är privat borde inte påverka mitt arbetsliv eller tvärt om. Jag är proffessionell...Nästan som en alkolist som bara dricker på helgen :O)

 Iblant vill man bara vara liten igen. Krypa ihop i mammas famn och bara vara trygg inga bekymmer!!!


Min mamma är nu nyopererad och det verkar som att hon får komma hem på fredag!!! har varit hos henne varje dag utom i dag då jag kännde mig lite småfebrig, man vill ju inte dra ner nån bakterie till en nyopererad. Seså upp och hoppa mammsen så du får komma hem!!!!!



Jag älskar dig min lilla mamma 


Presentation


Lever tillsammans med min ungdomskärlek och våra gemensamma barn, en son på 7 år och en dotter på 1,5

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards